
Nie pamiętasz hasła do Panelu klienta DoSieci.pl? Możesz je szybko zrestartować. Skorzystaj z poniższej instrukcji. Do zmiany hasła, jeśli nie pamiętasz ostatnio ustawionego, będziesz potrzebował adres e-mail, ustawiony podczas rejestracji konta. Na ten sam adres otrzymujesz od nas powiadomienia, np. o płatnościach.
Zmianę hasła, jeśli nie pamiętasz poprzedniego, zainicjujesz w oknie logowania do Panelu klienta. Podaj adres e-mail użytkownika konta (podany podczas rejestracji), a następnie zresetuj hasło. Postępuj zgodnie z instrukcją.
Przejście poniższej instrukcji pozwoli Ci ponownie zalogować się do Panelu klienta, a następnie przejść, np. do panelu konfiguracji usług, jak chociażby tani Hosting SSD NVMe, szybki Hosting WordPress.
Jak zmienić hasło do Panelu klienta?
- Przejdź na stronę DoSieci.pl
- Kliknij przycisk Panel.
- Opcjonalnie, wpisz w pasku adresu w przeglądarce: https://panel.dosieci.pl
- Podaj dane do logowania, nazwę użytkownika i hasło.
- Kliknij Zaloguj.
Logowanie nie udało się:
- Jeśli logowanie nie udało się, skorzystaj z opcji Zapomniałeś hasła?.
- Podaj adres e-mail, jakim logujesz się do Panelu klienta.
- Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
- Odczytaj wiadomość i kliknij link.
- Ustaw nowe hasło dostępu do konta i zatwierdź zmiany.
- Wróć do okna logowania i zaloguj się ponownie, używając nowego hasła.
Czy wiesz, że z naszymi instrukcjami dowiesz się także: